min ROLIGA dag!

Först va de skola! Först hade vi engelska. Jag såg på söta människor utan ben som ramla när dom åkte skidor! hihi!
Sen hade vi slöjd. Jag gjort skiiit fina armband. HAHAHA! de va faktiskt en mysig lektion! ;)
sen hade vi bild... jag förstörde min bild! hhahahah jag e så braaaaa! :D
sen hade vi "tyska" ... vi fick va med franskabarnen å göra påskkort. jag låna en penna av fille å challe som hade engelska, skit glada blev dom! :D men de va en jävligt rolig lektion! tack för korten john martin å albin ! ;)

sen stack jag å fb hem till mig. vi typ satt med min syrras barn en stund, sen stack vi till bussen. när ff hoppa in i bussen hade vi lite kul. aja, de ska vi inte snacka om. :D
i stan gjorde vi allt å ingenting. de va riktigt mysigt faktiskt. ;) de kom fram en gubbe å sa "hej kompisar hej hej!" trodde jag skulle skratta ihjäl mig.. xD ff sa "tjenareee! :D" Hahaha så söt!

sen när vi skulle ta bussen hem så va de lite kul..
han som körde bussen: du har 20 kr och ger mig 14. hur mycket ska du ha tillbaka? ;)
tina: eh.... SEEEX!
fridorna: HAHAHAHAHAHAHA!
tina: OOOJ! HAHAHAHAHAHAHA!
han som körde va skit coool!
sen satte vi oss i bussen å börja snacka om sex. HAHAHA! så jävla kul! no life?! aja, fb följde med mig hem iaf.
jag kommer inte ihåg vad vi gjorde... typ satt vid datorn eller något.. xD

sen körde pappa mig å fridorna till kyrkan. när vi kom dit börja vi snacka om sex och avsugningar. HAHA! tur att inte prästen hörde! men han har faktiskt sagt till oss att man får ha sex i kyrkan!! fett nice ! ;) vi hade iaf ganska roligt i kyrkan! kunde inte låta bli att knäcka mig när ff viska "jag kommer ihåg när ni två va 6 år och reta mig för att jag bara va 5 år! då blev jag sur på er." haha, hur kan man komma ihåg sånt ?! aja, vi äger!

nu sitter jag å fb å nördar. vet inte vad vi ska göra.. :o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0