min dag?

Först va de skola. Hade hk prov första passet. gick la sådär... hahahaha! sen gjorde jag å martin bullar men han fick alla. (a) visst e jag snäll ?
sen hade vi språk. vi hade vikarie och skulle översätta en text. jag jobbade med coolaste albin å bästigaste marika! de va faktiskt ganska kul!
sen hade vi matte. jag blev klar med min skiva typ... blir typ att jobba massa i boken nu xD hahah inte kul.
sen efter skolan fråga min syrra om jag ville rida med henne å hennes vänner, å mamma sa JAAA! :D är riktigt glad nu! :)
sen stack jag tilda å frida till stranden. tog massa kort . :)
sen va jag hos tilda i typ 30 min för pappa skulle komma. så va jag å tilda med sebbe (hennes bror) å typ kolla när han måla sin dörr. han förklarade även sin kärlek till mig! ;) hahaha kul som fan va de iaf!
sen stack jag hem å bada å nu ligger jag i sängen.

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanmaia

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-01-06 @ 19:39:24
URL: http://abdirahmanmaia.blogfuture.com

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0