Marcus svara på lite frågor.

För ett årsen :
Vilken klass gick du i -
7a
Vad hade du för hårfärg - blond
Hur lång var du - 1 meter kanske
vem var du kär i - Nej, det har jag ingen aning om
Hade du nån Pojk/flickvän -
Vad brukade du göra på fritiden - Allt som jag gör nu typ..
Vilka umgicks du med - Det var några stycken.
Var allt Bättre då - Det är lika bra nu som det var då, men nu har jag Martina (A)
Skulle du vilja gå tibx dit - Nej det vill jag inte ;)
Har du förändrats - kanske

Nu:
Vilken klass går du i -
8a
Vad har du för hårfärg - Mörk blond
Hur lång är du? - 1,68 tror jag ;)
Vem är du kär i -Min älskades Martina <333
Har du nån Pojk/flickvän - Jaa Martina <3
Vad brukar du göra på fritiden - Spela dator och umgås med min vänner ;)
Vilka umgås du med - det är lite olika
Hur ser du ut - Cool :D

Har du:
Kysst någon -
Aa, klart :D
sovit brevid någon med samma kön - Aao det har jag faktiskt:O
sovit brevid nån med motsatt kön - Det har jag de också
slagit ner nån - Njae inte riktigt slagit ner någon ;)
Ljugit för en bra vän - Det tror jag inte iaf ;)
Svikit någon - Det tror jag ;)

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Det var min älskades Martina <3
Kramade du senast - Min morsa
sov du hos senast - Martina ;D
Vill du vara just nu - vid Martina
Ringde dig senast - Det var nog morsan

Vad:
Drack du senast -
Cider
Köpte du senast - Sylt xD
Gjorde du igår - Då gjorde jag inte så mkt
ska du göra imorn - Gå i skolan :P
Vill du göra just nu- Svara på mer frågor :D
Åt du senast - 3 mackor en skål med flingor och en youghurt
Är närmast dig som är rosa - mina toffler :D



Kärlek :
Du är kär nu - Aa som fan :)
Du har sårat nån så den började gråta - Nej det har jag nog inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Nej det tror jag inte  det häller

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -  det har jag ingen aning om, sånt lägger jag inte på minner ;)

Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Det har jag säkert gjort ^.^
Jag har smygit ut utan lov - Jag får alltid gå ut :) 
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Nej varför ska jag göra det?
Jag har en hemlighet som ingen vet om - det tror jag inte ;)
Jag har fuskat i ett spel - Jag har fuskat i alla dator spel jag har testat xD
jag har struntat i ett prov - Nej :D

Dåliga Tider:
Jag har druckit alkohol - Aa men det smaka piss :S
Jag har tagit medecier mot drepression - Nix
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Jag gjorde det när jag var på filippinerna svensk tid ;)
Jag har vaknat gråtande - kanske när jag var liten bebis ;)
Jag har somnat gråtande -kanske när jag var liten bebis ;)

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
okej, jag med....
Jag har sett någon dö - Okej, det har jag också :S
Någon du Har känt som nyligen som dött - Njaa inte nyligen

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0