lyckad onsdag! :)

Först hämta tilda mig som vanligt och vi cykla till skolan. Träffa fb å gick in . där gjorde vi typ ingenting. xD
sen hade vi redovisning. snacka om att jag va nervös! hahaha, men de gick la bra. :p brukar inte vara nervös för såna saker.. :s men men ! :)
sen hade vi matte. jag tilda och coffe satt å lyssna på musik... typ "du är min man" "sommaren är kort" och massa andra gamla låtar. haha! kan inte kalla de mattelektion för vi hade ingen lärare. ;)
sen hade vi engelska. översatte en låt på 20 min och sen försökte jag fortsätta på ett brev som ska lämnas in på fredag men orka bara skriva en mening sen satt jag å fula mig med tilda felix å marcus. :)
sen hade vi so i två pass. jag trodde jag skulle dö. men jag och sainab lärde oss att kolla i ett uppslagsverk eller vad det heter. två lärare fick visa oss innan vi fattade! hahahaha! aja, vi kom iaf på lite om .. eh.. tokyo / japan.
B-Ä-S-T .
sen hade jag å tilda följe med johan och albin hem. dom cykla in i oss hela tiden å de e så jääävla jobbigt. xD aja, vi kom hem till slut. tilda typ bor hos mig för hon gick å åt när jag va uppe å bytte byxor. hahaha! så går de när man känt varandra i flera år! ;)
sen stack vi till stan. köpte lite saker . hehehe! :D sen cykla vi till tilda som bor vid mcdonalds. där kolla vi på alwin och gänget! hahaha de e seriöst tina och tilda humor i den! xD
sen hämta pappa mig och sen åt vi ... lalaa.. sen bada jag om någon vill veta .. XD
nu ska jag vara social på msn. :)

ha de bra!

PSPSPS, fb har klippt sig :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0