Ingen mer än FB behöver läsa om dom inte vill!

I vissa lägen kan du vara en riktig idiot (du vet vad jag menar) och gör saker som andra vill istället för att tänka. Men du är så jävla stark! Du tar inte åt dig av någon skit och bryr dig inte om vad andra tycker om dig.
Du är en sån där tjej som är dig själv i alla lägen och inte bryr sig om dom runt omkring.
Jag är jävligt glad över att jag har fått lära känna dig. Du förstår en del saker mer än andra gör. Saker som är otroligt viktiga för mig.
Du har varit min bästavän sen dagis och det är en ganska lång tid om man säger så... Jag tror du är en av dom få som faktiskt känner mig.
Varje gång du säger att jag är stark förstår jag inte vad du menar, för när jag verkligen faller så faller jag till bottnen, och det är ungefär där jag är just nu.
Det är tider som nu jag är så jävla glad över att ha dig Frida. Du får mig att gå vidare även om mina problem kommer lämna ärr bakom sig.
Du förstår inte hur mycket jag faktiskt beundrar och älskar dig Frida Borg.

Tack för att du finns!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0