I play my part and you play your game

HEJ!
dagen har varit skit rolig! Vid 6 kom fridorna och vi satt å lyssna på musik. sen kom martin också. vi lyssna på musik, snacka och tog lite kort. myspys! sen vid 8-halv 9 stack vi till brasan. seriöst, halva skogstorp va fullt av rök! inte så nice! xD sen stack vi till ff för hon skulle hämta saker för hon å fb ska sova här. jag å hon stack skiiiiiit god cider! mumma! sen stack vi hem till mig å då tyckte mina föräldrar å deras vänner att vi skulle dricka alkohol så vi fick öl å cider. :s aja , sen gick vi ut å tog massa kort! hahaha. skit mysiga kort som ni snart ska få se. ;) sen stack martin hem :(( å nu sitter vi å nördar. 8D imorgon ska vi sova i 100000000 timmar å på måndag ska jag till marcus :D


min familj å familjen johansson!

dagis power!


bra att jag är redo när dom tar kort! ;)


alla gillar vi hår och bra fotografer!


martin bäck!


gulliga människor!


martin å ffs bh! :D


FRIDA BORG!


snygg!


N-Ö-R-D-A-R som inte vill va med på kort


jag är fan bra!


visst e hon söt i min jacka?!


wannabe ;)


jag å frida! hahah kramkalas <3


hon skulle göra något å jag fattade inget xD


ett ord, kärlek!


jag älskar er, vet ni de ?! :D


frida trampa på min fot å hon hade klackar , FAN va ont de gjorde ! HAHAHAHA fin bild!


så ser de ut när man knäcker sig! :D


HAHAHAHA!


jag blir strypt ! :o


LOVE! ♥


vi har ball stil!


så fiiiiiiiiint!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0