hemma nu! :)

hej alla sötnosar som tar sig tid att läsa min blogg haha!

Först va de skola. Det började med matte. vi fick kolla på när kändisar skulle förklara saker. XD dogge va helt klart bäst! "fett skumma ord, men de heter så" hahahahaha! xD
Sen hade vi "sex & sånt" haha. vi svara på frågor och kollade på filmer. de va skit äckligt att se på! hhaha även om de va tecknat höll jag på att dö. :)
sen hade vi engelska. jag frida och frida satt i 7ornas klassrum. Fb kolla på 8a när dom orgenterade. xD hahahaha myspys!
sen hade vi svenska. vi diskuterade lite saker... jag tom linnea och marcus började diskutera om man skulle offra sitt liv för någon annan eller om man skulle döda den för att överleva... hmm.. :p

sen blev de konfa! jag å tilda va jätte snälla och gjorde mackor till jesus och oskar. grymt bra gjort , eller hur?! sen gjorde vi några övningar och sånt.
i slutet skulle vi svara på skit svåra saker xD
1. en händelse dom betyder något för dig.
2. en dröm du har om framtiden.
3. något som betyder mycket för dig NU.
4. något du är rädd för..

hahaha, de va svårare än de låter!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0