gammal dator! :)

Sitter vid våran äldsta dator just nu. (inte så jätte gammal , men ändå haha!) å vi har massssssa bilder på när jag va liten så ni ska få se några för att jag är så snäll.


har alltid varit lycklig med hästar.


haha! jag är jävligt efterbliven. men emil , min systerson och jag!


jag och emil!


emil och jag ^^


jag och emil!  xD


jag, emil och katterna!


har nog alltid retat emil.. x)


hahahahahahah griiis!! jag å emil


jag och oscar x)


jag och sara :p


jag oscar å emil


en av alla ungarna våra marsvin fick. den hette markus och oscar å dom fick de. :) han dog för 1-2 år sen typ. :/


HAHAHA EMO ?!


frida , tilda och jag i våran lärares bil i 6an! :D


tider man ALDRIG glömmer!


Kommentarer
Postat av: kikafika:D

Hohohahahahihihihehehe...KRAAAAAMP!!! XD Tror jag skrattar ihjäl mig åt Emils miner på den när han håller i några katter och den där du retar honom XD!!!! HAHAHAHHAHAHAHHAHA!! Hälsa honom med en stor slaskig kindpuss :D

Näe, okej:P Skojade bara :P Men du kan ju göra det för att retas x)

Puss <333

2010-04-08 @ 09:02:32
URL: http://kikafika.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0