frågor 8D

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen xD
Vem fick du senast sms av? en människa, orkar inte kolla!
Vem tänker du på nu? Marcus :D
Pratade du senast i telefon med? mamma ^^
Vems hus var du senast i? mitt ;) nej men tildas
Sa du senast jag älskar dig till? - elin larsson (a)
Vem önskar du var med dig nu? Marcuus :D

Vem är din favoritsläkting? Oscar <3
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Marcus helt klart!!!!! ;)

VAR
Var går du i skolan? skogstorp!
Var är din telefon? på min vänster sida ;)
Var är din mamma? på jobbet med min bästavän johan...
Var sover du? en säng
Var handlar du mest? jag vet inte
Var fick du tag i tröjan du har på dig? vero moda tror jag
Vart åkte du senast bil? fick åka bil till skolan för mamma skulle till affären :D
Var i ditt rum är du? sängen




VAD
Vad åt du senast? något
Vad drack du senast? Cola<3
Vad är det för färg på dina byxor? de vill du allt veta va? ;)
Var är den närmaste saken som är blå? en tändare
Vad gillar du mest med skolan? eh.. 8c? :D
Vad har du på fötterna? tånaglar? ;) HAHAHAHAHA JAG ÄGER.
Vad är din favorit färg? lilaaaaa
Vilken film såg du senast? minnnnns inteeeeee...
Vad hör du just nu? kioskar och marcus på skype




HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? Ja ^
Sovit i en annan säng? aa, läskigt va? ;)
Hånglat på en bio? ... ^^
Hånglat i skogen? TSSSS
Tyckt att din kusin är het? oscar , RAWR! (fan va äckligt xD)
Sovit naken? kanske när jag va bebis?
Kört över hastighetsgränsen? neeeej
Målat om ditt rum? neeeeeej
Dansat framför en spegel? kanske när jag va liten , hur ska jag veta?
Fått hicka? självklart
Dumpat någon? ja00
Stulit pengar från en kompis? nej :o
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej , tror inte de....
Varit i slagsmål? nejnej
Smugit ur ditt hus? nej behöver inte vara så busig
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? venne
Hånglat med en främling? känner inte frida.......................... ;)
Älskar eller saknar någon nu? ja


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0