ejidopvåasvöejihwpåavksij do

DITT LIV


Vad heter du? - Martina
I mellannamn då? - Elin Ulrika
Vart bor du? - skogstorp
Trivs du där? - yes!
Brukar du läsa horoskop? - händer la ibland
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - ja, svarta och vita
Favoritdjur? - katt
Vad spenderar du dina pengar på? - lite olika
Senaste konserten? - mins inte
Festar du? - alkohol e inte det bästa jag vet, men det händer





Sprit, cider, vin eller öl? -  cider
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - 2 vanliga 4 små
Kan du baka bullar? - ja
Bläck eller blyerts? - spelar ingen roll
Mc donald's eller burger king? - mcdonalds
Är du allergisk mot något? - ja
Äger du ett busskort? - nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - dricker inte mjölk så ofta, men jag kan dricka vilken som helst
Vad åt du till frukost? - inget
Hur ser du ut idag? - först va jag med marcus, sen fille och sen ff!
Nästa mål i ditt liv? - inte en aning
Vad såg du senast på tv? - film
Hur svarar du i mobilen? - hallå eller hej de e martina
Vem ringde du senast? - pappa tror jag
Vad sa den du ringde? - att han skulle hämta mig
Antal timmar sömn inatt? - inte en aning
Sov du ensam? - nej med marcus
Vad innehåller din favoritnattmacka? - vet inte riktigt








SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: marcus
Såg dig gråta : pappa
Fick dig att gråta: jag
Du gick på bio med: karl emil pappa
Du gick på stan med: tilda
Skällde på dig: pappa
Skickade ett e-mail till dig: orkar inte kolla

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - aaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - aa

SAKER
Tar du droger? - Nej
Dricker du? - va inte den frågan där uppe?
Vad är du mest rädd för? - ensamhet
Vart vill du gifta dig? - kyrka eller på stranden
Vad hatar du verkligen? - jadu...
Har du varit kär? - jag är kär
Har du ett jobb? - nej , skola
Gillar du att ha folk omkring dig? - berors på vilka det är
Är du ett hälsofreak? - nejnej

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? eh, venne
Är du ensam nu? - så ensam man kan bli
Några piercings/tatueringar? - aa, naveln näsan öronen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - "du är min man" och masssaaa andra
Vill du gifta dig? - när jag blir äldre, ja!
Vill du ha barn? -när jag blir äldre

FAVORIT
Rum i huset? - eh.. mitt rum eller uterummet för dom e varmast
Typ av musik? - lite olika
Månad? - sommar månader!

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? -nej
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Velat säga till några att du älskar dem? ja, marcus
Träffat nån ny person? - eh... nej
Saknat någon? - ja!
kramat någon? - marcus
Kysst någon? - marcus
Haft sex? - nej

SENASTE
Låt du hörde: halo
Film du såg: vet inte vad den heter
Drink du köpte: din mamma
Mat du åt: hm. tuggummi?
Gången du åt en korv? längesen!
människa du slog: no idea
längsta bussresa? venne
Irritation: hehe


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0