chacha bloggen ;)

Sitter här med Tilda. Vi har inte så mycket att göra men vi kommer nog på något snart! :) Sitter och trycker i oss massa kakor och cola. Inte bra asså!

Skolan va helt okej!

Först hade vi musik. Jag och Zara satt i korridoren och jag lyssna på massa konstiga ljud. haha jag äger!
sen hade vi matte. Jag va faktiskt smart för en gångs skull! WOHO SÄGER JAG BARA! :D
Sen hade vi tyska. Elmer, Felix, Marcus, Carl och Albin redovisade. duktiga pojkar asså!
Sen hade vi bild. Gjorde typ ingenting... xD men de va kul! :)

På rasterna har jag och Tilda mest försökt komma undan Oscar, John och Elmer. Dom slår oss på låren! hahaha, det gör skit ont!!

Men nu ska vi fortsätta kolla på tv, ha det BRA!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0