tihihi!

Snart kommer älsklingen och han säger att han har en överraskning.. hmm ? O_O
undrar vad detta kan vara . (a)

___________________________________________________________________________

idag i skolan var det helt okej.

so - JAG BLEV TYP KLAR MED MIN FUCKING MIDDAG! XD
no - vi typ jobba med no provet utan lärare. prov imorgon , SHIIIIIT XD
matte - gällande siffror & area gör mig galen! men de va kul!
so - frågesport. jag carl johanna och sainab kom delad 1a plats med julia john albin och heléne . bra gjort! bara för Sainab kan allt om islam . xD
engelska - test.. gud.. hehe.. inte kul . xD

men rasterna var kul! tom berättar sina sjuka historier när john våldtar mig ?! xD haha, sen dödar jag honom å kanstar ner honom för idrottssalen.. undra hur jag kom ner. xD det va iaf sjukt jävla kul. ^^

puss&hej!

Kommentarer
Postat av: Robin(A)

hehe en överaskning (A)

2009-09-23 @ 20:19:24
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0