Storasyster.

Sara ibland är du så jävla jobbig. Så jobbig att jag inte vill vara i samma rum som dig.
Men det är bara vissa dagar när du är på reta humör.
vissa dagar är du super snäll och vill hjälpa och massa. Önskar du alltid var så.
Varje gång jag skriker på dig och säger att du är en tönt eller att jag hatar dig, så ljuger jag.
Ja det är sant, jag ljuger.
När du träffade Per, så erkänner jag att jag alltid var på hans sida.
Vi reta dig.
Men det var på skoj & det var kul. Han retade mig också.
Men i Januari dumpa du honom. Jag fick reda på de av lilla Melvin som är 4 år en månad efter.
Jag var ganska chokad.
Jag tyckte ju om Per. Han va så sjukt kul!
Men när jag ser att du mår bättre utan honom förstår jag att det är det ända som betyder något.
Nu har du typ träffat någon Niklas som kommer flytta hit om han får jobb.
Hur gör du?
Hur gör du så att alla killar flyttar till dig istället för att du flyttar till dom?
Vad är det med dig som är så speciellt?
Jag antar att det är du. Din personlighet är helt underbar ibland!
Dina vänner älskar dig så otroligt mycket.
När sofie din bästa kompis säger "jag är stolt över dig för att du inte är som mig och sara" till mig, så undrar jag om jag borde vara stolt.
Visst , ni dricker.
Men ni är vuxna och ni kanske började i min ålder..
Men Sara, jag beundrar dig.
Hur du alltid får som du vill genom att kämpa.
Ibland önskar jag att jag var som du.
Jag älskar dig.



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0