robin larsson <3

Jag saknar dig!!! bli friiiisk !
jag älskar dig mest mest mest mest mest ! <333

Älskling..
Natten mellan den 21 & 22 juli, så la vi i min husvagn.
Bredvid varandra.
Nära varandra.
och helt plötsligt säger du "skulle du vilja bli min? :$"
jag trodde jag hörde fel å bara fråga han precis de?!
vill han verkligen detta?! :$
Jag kommer ihåg första kyssen också. den 21 juli..
Älskling..
imorgon är det 1 månad & 2 veckor sen vi blev tsm.
Idag är det 1 månad & 2 veckor sen jag fick min första kyss från dig.
Robin, jagälskardig.

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

du fick den första kyssen jag gav ut :$

2009-09-01 @ 20:39:20
Postat av: ✿NATALiE

Tack så mycket :)

2009-09-02 @ 13:00:46
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0