Oj oj oj ..

Detta är mitt 8onde inlägg.
bra gjort va?! :D
jag lovade ju som sagt att jag skulle blogga mycket idag.
tycker ni att vi ska ha det såhär varje dag?! 8D

iaf, imorgon är det noprov. vem kommer faila om inte jag ?! :D mohahaha!
å vad fan har hänt med sainab?! hon älskar prov. O_O sjukt.

SNART E DE FREDAGSMYS. (8)
vill ha helg !
det är så skönt att sova länge, vara vaken länge.. ja allt de man är på helgerna.
skönt att vi går till 20 över 2 imorgon iaf. :)

jag är kär i nallen jag fick av robin också. visst var den söt? :$

skriver ett godnatt inlägg senare, :) .. herrå !

Kommentarer
Postat av: Robin(A)

vill oxå ha helg!!

vara med dig någon dag :$

2009-09-23 @ 22:05:50
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0