Modell dag !

Jag nu ska jag ta också berätta om dagen!

först vakna jag å robin. åt frukost och sen stack han. Då åkte jag mamma och pappa till stan, fynda & jysk. kanske inte i den ordningen menmen. xD vi va även på blomstelandet & cheepy, elr vad fan de heter. xD
sen kom frida, å då kom vi på att vi skulle träffa masse & perry ! mumms på det ! sen träffa vi dom å vi satt mest å lata oss i mitt rum. även eva kom då. sen stack masse å perry å vi stack till 2in1. efter det träffa jag å eva ludde å simme . dom satt på dagiset utanför mitt hus. treeevligt! ludde prata om när han var liten och snatta en godispåse av ett litet barn, HAHA , fan va jag skratta!
sen tog eva modellbilder på mig. någon bild kommer la hit någon dag. ni längtar eller hur? ;)
nejdu , nu ska jag sluta skriva och fixa lite små saker ! puss .

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0