mh-m ..

Gud vad det är tråkigt att blogga när man är sjuk. man har ingenting att skriva och man är super trött. såå.. jag behöver något att blogga om (y) ..
Funderar på att läsa en bok. Tro det eller ej, men jag är sugen på att läsa en hästbok som man typ läste när man va mindre. Jag vet inte varför. Men jag saknar det.
alla som läser min blogg vet la att jag rider? Det hoppas jag, annars är ni efter. (a)
Jag känner att jag måste bli frisk snart så att jag kan rida. jag orkar fan inte vara sjuk. Det är fan det tråkigaste som finns.
Jag saknar skolan faktiskt. Jag vet inte vad vi har för lektioner idag, men jag saknar dom! Det är helt sjukt. :s
Jag ligger typ i min säng å skriver utan att veta vad jag skriver. det låter knäppt jag vet, men det är sant.

vad ska alla ni göra idag då? =)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0