Martina hissar & dissar!




shutter shades
. Det är fan fult. Förlåt men jag tycker det. Vissa kanske passar i det, men herre gud! Det är så jävla fjortis. jag skulle aldrig kuna gå runt i shutter shades faktiskt. Skulle sätt förjävligt ut, och jag vet att vissa håller med mig!

Players. Haha, det kanske alla dissar.. men asså jag e så trött på dom! Varje dag berättar mina vänner för mig att dom har blivit playade. En av mina närmaste vänner har fan blivit playad 100 gånger. Men nu har hon hittat en super snäll kille. Jag tycker att ni players kan ta er i röven å dra åt helvete! :)



Frida & Robin. Hahaha såklart jag hissar dom två människorna som betyder mest för mig? Ni är fan så underbara man kan bli. Älskar er så otroligt mycket och kommer alltid göra.

Musik. Nästan hela mitt liv består av musik. Vart man än går hör man musik. Så jävla underbart! Älskar att bara ligga och slappa och lyssna på musik! Musik är något jag verkligen inte skulle kunna leva utan! Låter lite knäppt men det är faktiskt sant.

Gina Tricot. Jag älskar deras kläder! Tro det eller ej, men jag är typ förälskad. haha. Hatar verkligen att det inte finns i Falkenberg. Men iaf, jag älskar deras kläder och skulle lätt kunna ha deras kläder varje dag i ett år.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0