M-artinaaa

Hej.
jag heter martina helldal och föddes den 21 mars 1995. När jag var bebis älskade jag verkligen min mamma. jag ville inte ligga i vagnen eller låta någon annan hålla mig.. antar att mina syskon hade det jobbigt när dom passade mig. När jag fyllde 1 var jag inte en lika stor mammagris. jag lekte med mina systrar och irriterade dom! när jag var ett och ett halvt fick jag en lillebror. Jag hade ju redan två storasystrar och en storebror som jag tyckte mycket om. Men detta var något speciellt, det var en bebis! Jag älskade honom. Ville ligga bredvid honom alltid. När Emil fyllde 1 var jag inte världens snällaste storasyster. Jag lurade honom att äta löv. Men jag antar att det är sånt syskon gör? Jag och Emil var mycket bra vänner. Jag var även mycket bra vän med min kusin Oscar Helldal. Tro det eller ej. Vi har ganska ofta, och han va min idol! Var han hungrig, så var jag också det! En gång ramla han ner för trappan och bara för han gjorde det ville jag också göra det. Blond var man. När jag fyllde 3 fick jag åka till sjukhuset. Jag minns inte mycket mer än att jag sov där, tog blodprov, medicin, och spydde. mamma var såklart där med mig! När jag var så gammal var jag bästavän med Johanna Johansson. Vi va varje dag. Vi hade otroligt kul tillsammans. jag erkänner att jag saknar det. vi stod å dansade i våra rum & kom alltid på nya danser. vi passade även alla thaiungar. jag kan inte förstå hur stora dom blivit! När jag ser dom så tänker ja "är det verkligen samma ungar?!" .. Det är sjukt. När jag börja skolan var jag mycket med Frida Borg och Frida Falkenström som jag träffa på dagis. Vi hade kul. När vi började i 3-5 började jag va med dom som var 2 år äldre efter skolan. Jag anna emma och johanna blev JAME . Det var självklart att det var vi. Vi gjorde allt tillsammans. Berättade allt. Men vi delades ett tag. Men vi var ändå JAME. Det är vi fortfarande. Våra föräldrar brukar säga att vi e systrar. Vi gjorde saker ingen annan gjorde. Hoppade dubbelhopprep, gick till & hem från stan, badade nakna (inte jag å emma, vi kolla på).. det är massa mer GALNA saker vi gjort. Men dom skriver jag inte i bloggen. Sen började jag vara med Frida Frida & Tilda. Vi kallade oss bästavänner. Men det var ändå Martina&frida och Frida&Tilda .. sen börja jag vara mycket med tilda, jag vet inte varför det bara blev så. Vi var mycket med Kalle John Coffe och Adam. Även Marika va med ibland. Vi hade sjukt roligt. Sen blev det tilda&fb och martina&ff igen. jag och frida hade otroligt kul ihop. Men på sommarlovet började jag vara med tilda igen. vi var i glommen nästan varje dag. var mycket med john coffe robin olle tom andreas martin oscar och även carl .. roliga tider. men nu är det fb&tilda och martina&ff. jag vill att det alltid ska vara såhär nu. Jag har det otroligt bra nu. Jag och frida kan berätta allt för varandra. vi har kommit varandra sjukt nära sen dagis. jag älskar henne otroligt mycket. visst, jag saknar JAME och alla galna saker där.. Som vissa av er vet var jag ganska mycket med Emma i sommras också. jag skratta alltid ihjäl mig med henne. Vi är otroligt lika. bryr oss inte om folk som snackar skit, och vi är oss själva. vi kunde skratta åt allt. Vi gick ut och gick. vi passa min brors hund. Emma är en av mina närmaste vänner och jag saknar henne! så jag tror faktiskt jag ska ta och träffa henne denna veckan. men iaf, jag är lycklig nu. allt är bra. nästan.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0