längre inlägg.

Här kommer ett lite längre..

I fredags sov älsklingen här.
Vi kollade på idol & kändisdjugeln. det var mycket treevligt.
På morgonen la vi mest och lata oss.
Sen åkte han hem vid halv 6.
saknar dig.
senare på kvällen kom john.
Vi va mest med karl peter och emil. dom logga in på någon sida och skrev apberget.tk till alla. xD
Sen var ju inge mammas jobbarkompis hos oss.
han va as konstig.
hahaha, jag tror vi dog av skratt.
han trodde på att jag å john var tvillingar. sött.
idag stack jag å frida till kyrkan.
det va ju sååå roligt som alltid.
sen stack vi till mig å städa mitt rum. vi hitta massa gamla skivor.
haha, hon mobba dom.
nu har jag FÖRSÖKT äta, men det går inte.
har så sjukt ont i munnen. xD
imorgon blir det skola. jiipppppiieee. typ.
hmm..


ha det bra !


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0