JAG LEVER!

Tro det eller ej, men jag lever faktiskt. hemma idag också.. det suger!
just nu ligger jag i min säng med min älskade lills kisse. har precis sätt mean girls, fråga inte varför.. xD man blir kanske lite filmberoende när man e sjuk. (a) men jag börjar må bättre nu! :D har ingen feber längre och det gör inte lika ont i halsen. :)) men mina ögon e super röda. ;_; menmen, sånt är livet!
idag ska jag inte göra någonting eftersom jag är sjuk. 8D typ kolla på tv och blogga hela dagen. det finns typ inget annat att göra. tur att idol och kändisdjugeln är idag! :D
Jag är sjuuukt trött och gick upp runt 8. haha.
jaja, nu orkar jag inte skriva mer, men jag lever somsagt.. hehe!

byebye ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0