hissar/dissar



Falska människor dom blir ju fan bara fler och fler. Man stör sig verkligen på dom. Någon dag kommer dom ta över våran panet. nej men asså , jag är trött på skit snack som ni märkt i tidigare inlägg, och falska människor hör liksom dit. Människor som snackar skit. Får en persons vänner mot personen. det är fan inte okej!

För stora kläder okej vissa passar kanske bra i det.. men att det finns tjejer som ena dagen klär sig som en fjortis och nästa dag kommer med så stora kläder att dom hänger vid knäna, hur normalt är det? Jag tycker det är ganska fult på vissa. Men även såna där stora "tunikor" som är tröjor! har sätt att dom finns på gekås t ex.

Päls kläder är fult. Jag har faktiskt alltid tyckt det. Hemskt att man sak döda djur för att få en liten mössa? :s Onödigt och fel är vad jag tycker! som alla vet är jag emot djurplågeri.



Lady Gaga hon är verkligen en artist som är sig själv. När hon är på stora festivaler har hon på sig kläder som ser ut som fågelbon eller solsystemet eller bara tun spets. Och hennes musik! jag tror jag dör! hon är så jävla cool och har så sjukt bra musik. Jag tycker att hon är bra live också fast många säger att hon suger live. lady gaga får en stor hissning!

Gina Tricot älskar verkligen deras kläder. skulle kuna bo där och vara världens lyckligaste. Dom har fan världens snyggaste kläder & det är ganska billigt! Visst låter det perfekt ?! 

Evas blogg det är verkligen en blogg jag ser upp till. Där skriver hon om vad hon gör och även vad mycket mer som är otroligt intressant att läsa. Men något med hennes blogg som får mig smälta är , hennes bilder! ni kanske vet att evas pappa är fotograf, och som ni märker är eva också sjukt duktigt ! så eva får en hiss . ;)

Höstkläder jag älskar att gå runt i stickad tröja och ett par vanliga byxor. det är mysigt! ganska trött på sommarens starka färger.. vill ha mer brunt svart grått och sånt! Ni fattar ! höst saker in my heart !

Kommentarer
Postat av: Frida Naess

Bra hiss och diss :)

kram

2009-09-21 @ 21:57:53
URL: http://naess.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0