goddaaag ! :D

Nu har Frida, Kalle, John & Coffe varit här och hälsat på. Ja, jag blev lite förvånad. Men fyfan vad jag har saknat dom!! Dom är fan något av det bästa som finns. :D

jag satt å kolla på tv, så plinga det så öppna mamma så va de frida som inte var med på tennisen. jag blev mega glad! har saknat dig bästis!
sen efter tennisen kommer även kalle john & coffe! haha dom fick lite cola för dom är så gulliga. xD

Nu kollar jag på MTV VIDEO MUSIC AWARDS 2009 för 3dje gången :))
kulkulkul!

bloggar mer sen för jag har faktiskt inte orkar blogga idag. ledsen för det. men det finns andra saker att göra i livet, å jag bryr mig inte sååå mkt om min blogg. haha. xD

iaf, HEJDÅ :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0