frida e bäst i världen.

Nu har jag varit med Frida.
Det blev att berätta massa hemlisar, å snacka med mr hemlig som e fridas nya man! GRRR!!
eller som han skrev, SEX BOMB!
haha , frida e het som en get !
Det har iaf varit jätte mysigt och frida e så jävla bäst.
det är sjukt hur bra vänner vi e.
frida, jag älskar dig mer än allt! du är det bästa i mitt liv!



Frida, du & jag.
Varje gång jag säger "du är min bästavän" känns det så sant!
för de e precis vad du är!
Jag älskar dig så otroligt mycket!
Kommer du ihåg när vi bråka? Den där hemska tiden?
fan va dåligt jag mådde.
Men när vi blev vänner så frågade vi direkt om vi kunde va. Ska lägga in dom bilderna från den dagen snart.
Vi kommer aldrig bråka igen. Det vet jag.
För det kommer inte bli några fler dissar.
Den vänskapen vi har är speciell .
Det är inte ofta man får uppleva den. Känna hur stark den är..
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTIS !





Tro , hopp & kärlek.
jag tror jag börjar förstå vad det handlar om!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0