!

Hej jag ville bara skriva lite saker om människor som får mig må riktigt bra!

Carl, du e lätt den gulligaste släktingen i världen! du finns alltid där och jag litar på dig till 100% . Du e helt klart en av dom roligaste jag känner och du får mig alltid att skratta. å de bästa med allt är att du har carlighet!
John, förfan john! du äger sönder helt jävla världen! du får mig alltid att skratta och litar på dig riktigt mycket.
Olle, Det är sjukt kul att chatta med dig på msn! du e sjukt kul i verkligheten med! men du får mig alltid lee! :)
Robin, älskling, vad kan jag säga? jag älskar dig så sjukt mkt! du har gjort mig till världens lyckligaste flicka! finns ingen så fin och vacker som du! du e underbar ska du veta!
Frida, min alldeles egna bästis! jag älskar dig sååå mycket! så jävla vacker är du! helt perfekt! ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0