Emma ,

Jag är som du, du är som jag..

nån annanstans vill båda va'

En plats för oss, där varje dröm blir sann.
Vi liknar precis varann.

Visst är det så, vi längtar bort.
Ja vi är två av samma sort.
Det syns så väl, så klart som dan minsann..
Vi liknar precis varann.

_________________________________________________

Vi är lika i personligheten.
Vi vill inte alltid vara här i falkenberg..
Vi tror på våra drömmar.
Emma Axebrink, tro det eller ej , men jag älskar verkligen dig!

När jag är med dig känner jag mig mer som mig än någon annan gång. Den personen jag är med dig det är JAG. jag älskar dig något otroligt mycket! Min egna storasyster. Alla gånger du inte orkat vara hemma, när du smitit ut å sovit hos mig.

NU KOM MIN ÄLSKLING SÅ NU BLIR DET SKRATT OCH JAG ÄR LYCKLIG SOM FAN.
EMMA MIN ÄLSKLING <3

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

är du inte dig med mig? ._.

2009-09-29 @ 19:43:04
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0