Är hos Zara .

Sitter i zaras soffa och spelar lite. Det är ganska skönt.
Vädret är inte så fint kan jag påstå..
Det blåser och ser ut som om det ska börja regna.
tråkigt men skönt .

idag kommer idol & kändisdjugeln . hahaha jag älskar att kolla på det! xD hoppas pippi långstrump får göra tävligen idag . >.< fyfan för henne. HON SKA BORT. Kennet och Ann <33 xD

idol ska bli kul att se nu när dom har lämnat allt de där falsksjungande. xD
hoppas alla mina favoriter går vidare. dom är bäst verkligen!

iaf, jag drar la hem vid halv sex , sex . kanske bloggar före för vi har inte så mycket för oss..
men iaf, vi ses senare ! :)

imorgon ska jag försöka blogga en masssssssssaaaaa !

Kommentarer
Postat av: Zara :D

tack för en underabar dag tina <3

2009-09-23 @ 16:00:12

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0