älskade bloggläsare!

har inte orkar lägga in så mkt idag , men ska bli bättre på det.

och det e faktiskt någon som frågade vad som hände med mig ff , fb & tilda.. här får ni en förklaring.

förr va ju alla 4 ganska ofta och så.. men med tiden så började fb vara mer med elin .. å vi andra tyckte la att hon dissa oss å så.. så jag å ff blev ovänner med fb.
sen blev vi vänner igen, å vi va alla 4 igen. men det blev inte som vi tänkt .. vi delade upp oss. jag å ff & fb å tilda.
men sen blev de sommarlov å jag va as mkt med tilda. vet inte vad fridorna gjorde, men fb blev sur å sa att jag tog tilda ifrån henne, men sånt är livet ! vi blev vänner . sen åkte tilda till övik , å jag började vara med ff igen . å jag kände att det var henne jag hörde ihop med. å nu e de tildaåfb & jagåff.. men alla e vänner!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0