vet att ni gillar frågor..

Varit medvetslös: ja xD
Hånglat med nån riktigt ful: kanske.

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: eeh ? :s
Gjort något riktigt dumt: aa
Gjort något du verkligen ångrar:ja xD
Blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: neej xD
Blivit portad ifrån en krog: nee xD
Varit otrogen: nej.
Slagit sönder en tv: nej ?
Önskat att du var det motsatta könet: nepp
Åkt ambulans: aa
Gjort nåt olagligt: venne
Fått din mamma att gråta: har jag säkert
Slagit ner någon: eeh
Skämts över dina föräldrar: aa
Skämts över dig själv?: aa
Ätit från en papperskorg: nej ?!
Kissat ner dig av skratt: HAHAH NEJ
Sagt jag älskar dig och menat det: mm
Har du bråkat med din pojkvän/flickvän?: aa
Dricker du: nej.
Vem är din bästa vän: frida
Vad är du mest rädd för : mkt..
Vilka kläder sover du i: pjyamas <3 x)
Vart vill du gifta dig: hmm.. i en kyrka eller på stranden :p
Vad hatar du verkligen: mig ? ^^
Varit kär: mm
Är du ett hälsofreak: nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?: har jag la
Är du ensam nu: nepp ^^
Vill du gifta dig: ja00
Vill du ha barn: när jag blir äldre

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: robin
Såg dig gråta: pappa? :s
Fick dig att gråta: emil >_< men asså de va inte för att jag va ledsen.
Du delade en drink med: eeh
Du gick på bio med: emma
Skällde på dig: mamma :)
Du kysste: robin

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: aa :p
Köpt någonting: tror inte de
Varit sjuk: nej
Sjungit: aa x)
Saknat någon: aa
Haft sex: dedu

JAG HAR:
Digitalkamera: som inte funkar, så jag behöver pengar till en ny. ;_;
Telefon på rummet: nej
Egen dator: 2 st
Könssjukdom: nej?!
Husdjur: ja
Bra kompisar: ja
Tar du receptbelagda mediciner: hahaha ja :D:D:D:D:D:D:D:D det är de jag lever för!!!!!!!
Vem vill du fika med just nu: ingen



SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: nej
När var din första kyss? längesen
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? bry dig
Vad tycker du om kärlek? mysigt
Har du flashat/strippat nångång? nej xD
När kramade du någon sist? idag tror jag
Saknar du någon speciell person? aa
Har du svårt för att bli kär? brors på..
När kysste/hånglade du med någon sist? igår
Ångrar du det? nej

Är du singel? nej

När fick du senast en komplimang? venne
Har du träffat någon internet person? aa
Har du hånglat med någon av samma kön? hahahahahha


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0