Vad tycker jag om sveriges bloggkändisar?

Blondinbella - Jag tycker inte det är så speciellt kul att läsa hennes blogg. Men jag antar att hon är mer mogen än dom andra. Så hon är la den som har den mest seriösa bloggen. Men hon skriver faktiskt om otroligt bra saker ibland! :)

Kenza - Tokio hotel & fest handlar typ hennes blogg mest om. Jag läser inte den så ofta, men den är helt okej. Kenza är otroligt snygg också!

Krille - Han är snygg!! Men han skriver inte så ofta, högst 3 gånger om dagen.. Bloggen hade varit bättre om han skrev oftare. Nästan allt i hans blogg har med fest att göra. Han festar och shoppar typ varje dag. Hur roligt är det att läsa om samma saker hela tiden? hmm.. ganska kul, iaf i hans blogg. Det är 1 av 5 kändisbloggar jag faktiskt läser.

Amir - Sveriges största gayblogg förfan! :D Läser även hans blogg varje dag.. Han är ball och världens största britney spears fan! hahaha! Men ibland är han faktiskt för mycket. Men bloggen är bra!

Dessie - Hmm.. En 15 årig blondin som har en av sveriges största bloggar.. Vem kunde tro de? Jag har läst hennes blogg i över ett halvår nu, å jag gillar den. Visst hon är otroligt patetisk, men jag har sätt henne på tv, å hon är faktiskt inte lika kaxig som i bloggen.. Men hon överdriver kanske lite i bloggen..

Paow - Hon är fortfarande min favorit å har varit i ett halvår! Har läst hennes blogg lika läge som dessies.. Hon spelar inte en lika kaxig roll som dessie å kissie , fast visst, hon är kaxig! Men jag gillar hennes blogg, hon skriver ofta och lägger in videobloggar! :) kul!

Kissie - Hon har en nice blogg. Men för kaxig. För omgogen. Hon är fan 18 år. Visst hon har störst blogg av alla, men hon är den mest töntiga av dom. Tycker faktiskt att dom andra skulle ligga före henne.

Kommentarer
Postat av: tilda

Foki då? :( XD

2009-10-31 @ 20:13:37

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0