syskon ..

Tobias.
Jag tycker bara om dig för att du aldrig varit arg på mig.
haha skoja bara!
du är rolig och snål. Och en riktig spelnörd. (a)
Du får alltid mig att passa DIN hund för att du ska FISKA. xD
Jag älskar dig storebror . :D

Johanna.
Världens mest nyfikna syster? x)
Men jag har kul när jag är med dig. Även om du kan va en suriis. (a)
Såfort du blir arg vågar jag inte säga emot, haha!
Kanske för att du hota mig tycker när jag va liten. (a)
du va en riktig tuffing då. ;)
älskar dig syrran!

Sara.
Den jag är mest lik antar jag.
Vi båda fastnade för det där med hästar.
Utan dig hade jag aldrig vågat börja, så jag är dig evigt tacksam!
För ridning är det bästa i mitt liv.
Du får mig ofta å skratta. Men du är snällare när du är full, haha!
Jag älskar dig .

Emil.
Vad ska jag säga om dig ? Du är en idiot som aldrig lyssnar.
Så tycker jag oftast iaf.
Du är så otroligt omogen och retar alltid mig.
Men du kan va en liten ängel också.
Typ på julafton & min födelsedag! ;)
Nej men vi har kul ihop! oftast.
jag älskar dig LILLEbror .

Kommentarer
Postat av: Robbii

Påminner om min bror ;D

2009-10-01 @ 17:20:24
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0