sååå!

ja nu ska jag blogga lite dårå.

först vaknade jag å gick upp. (y) .. sen blev de att dra till skolan.
först hade vi matte. jag zara å ff jobbade på sjukt bra! 3 sidor! :)
sen hade vi sv/so.. vi läste om FN typ.. :S
sen två pass med no. vi va inne på någon hemsida, å dampa.
på första no lektionen satt jag med john å han hade sämst humor idag! hahaha xD
Carro: Man ska ju inte få varandras blod i sig ifall någon har t ex aids, så smittas de så.
tom: men om johan får en pinne genom magen å alla hans tarmar ramlar ut å jag måste hålla i dom så dom inte gör de, dör jag då?
John: HAHAHAHAAHHAHAHAHAHA PINNE I MAGEN!!
hahahah fint. xD
sen hade vi engelska. vi tränade på dialogerna. myspys.
sen kom robin. jag fick en ros! tack <3

nu har jag färgat håret.. bild kommer nog imorgon!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0