nu var de gjort!

Nu är sprutan tagen! fan va gött! :D
ni ska bara veta hur fort de gick! blev as förvånad. xD

hahaha man skulle vänta 10-15 min i vänterummet när man hade tagit den.. för att man skulle må riktigt bra.. Sara orkade inte sitta där för alla måadde super! :D
vi gick efter typ 10..
*i bilen*

Mamma: mina ben är lite skakiga :o
Sara: Jag har ont i huvudet..
Mamma: Vi kanske skulle suttit kvar!
Tina&Sara: HAHAHAHA NEEEEEEEEEJ!!!

jag å sara har humorn på topp!
snart kommer syrran å vi ska äta... fiskpinnar.. O_O

träffa morfar i affären också!!
*mamma går å hämtar fiskpinnar*
morfar: ska ni fiska?
jag: nej de e ju fiskpinnar som man ÄTER!
morfar: fisk PINNAR , såna man sätter lina på!
Jag: FISKPINNAR INTE FISKESPÖ!
Morfar: hahahaha

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0