Jul .

Jag å eva har fått någon julsjukdom. vi snackar om jul hela tiden.. lucia, tomtar, lussekatter, pepparkakor, gulgran, julklappar, snö, glädje. guuuud! jag vill ha jul!
Jag älskar verkligen julen. julafton är bättre än min födelsedag. på julen är hela familjen samlad , å de e inte ofta det händer.
iaf inte min familj. asså vi har bra kontakt å träffas ofta men inte alla samtidigt.
jag älskar när alla har kommit å man precis ska börja äta när alla skrattar å är glada. julkänslan e fan bäst!
dagarna före julafton när man räknar ner till den dagen.. den där underbara dagen.
julafton.
dagen före spelar vi alltid bingolotto. jätte mysigt.
när man vaknar på julafton väcker alltid jag å emil varandra å är med varandra hela dagen.
sitter å spelar olika spel, äter pepparkakor å det är jul musik i hela huset.
jag älskar verkligen julen å vill ha jul nu! å jag älskar att köpa julklappar!
speciellt med min söta frida falkenström. vi har lik smak å har alltid kul när vi köper julklappar.
typ när hon skulle köpa massa saker till sin mamma så köpte hon allt i grönt, haha! de va super helt seriöst.
vissa säger att julkänslan försvinner när man blir äldre..
men nej, de e längtan efter julklapparna som försvinner.. men längtan efter glädjen e alltid kvar.
å när man sitter där på julafton med ett glas julmust.
å hela familjen sitter där i soffan å kollar på kalle anka. å alla sitter å säger "nu kommer min favorit" .. å sen på kvällen öppnar man alla julklappar å kramas å är jätte glad för allt!

jag vill ha jul nu tack .

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0