JAME

idag var jag med mina 4 underbart vackra tjockisar! :D
Först kom anna hit utan förvarning efter skolan. haha . :D
igår bestämmde vi ju att vi skulle till klitte. så vi tog oss upp på cyklarna och stack iväg! :D
jojo åkte sin moppe som går i 30 HAHAH!
När vi kom fram va de bara att kasta sig i. hahaa! jag va såklart i först. 8D
så lekte vi lite å så.. sen skulle vi bada bubbelbad, mummms! i like it!
men vi skulle inte göra de förens 17:40, så vi fikade. haha tjocka som fan e vi ! xD
sen när vi bada bubbelbad med en äldre mycket trevlig tant så kom vi på att vi ska sova hos tvillingarna på fredag.
vi ska äta någon taco sak å ha spaa. :D:D:D:D:D
längtar! :)
Sen efter de satta vi oss i ångbastun å lata oss, sen stack vi å duscha. å basta.. ;)
sen cykla vi hem, jojos moppe va seg att få igång. xD hahahaha! :D
sen fick jag köra moppe från anna å emma hem! kuuuuul !
jag älskar er.
hoppas allt blev som förut...

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0