Hiss/Diss



För bra självförtroende. Nu menar jag inte att det är dåligt med självförtroende för de e super! Men jag stör mig på såna folk som tycker att dom är snyggast i världen å så mycket bättre än alla andra. Folk som tror att dom är något med andra ord.

Städa. haha ! Det är de tråkigaste jag vet. Men visst de är la viktigt att städa, men varför ska de vara så tråkigt ?! Kom på ett roligt sätt att städa så ska jag hissa de.

Pälsk jackor/mössor. Det är inte snyggt å jag tycker synd om djuren. Jag har provat en jacka som var min gammelmormors en gång, den va otroligt tung! så vem fan vill ha på sig en sån?! inte jag. tänk så många djur som har dött för att vi ska få en jacka eller en mössa? :s



Löshår. Tänk om man har klippt sig å det blev för kort?! Då kan man bara sätta i löshår så e de fixat. jag älskar mitt löshår, eller MINA löshår. har ju faktiskt 2 st.. + att håret får en snygg volym med löshår i .

Musik. Någon mer än jag som inte skulle kunna leva utan de?! Jag lyssnar på musik 24/7. Ibland lyssnar jag på musik när jag ska sova. Då ligger jag å lyssnar på texterna. Jag älskar de!

Familjen Falkenström. 4 roliga människor! haha! Jag lovar, jag skulle kunna flytta dit! Man känner sig så hemma där, å frida å david e för roliga när dom pussar varandra på kinden! haha! Roligaste jag någonsin sätt! nej men dom får en STOR HISS! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0