grr !

"I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember til I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye"

Bästa låten som finns typ.

________________________________

dagen: jag å eva vaknade å gick upp å åt frukost. sen stack eva å jag mamma å pappa åkte till fynda. kollade på mattor å jag köpte mitt 17onde par skor. :p det gillar vi! sen åkte jag å mamma å hämtade frida frida å tilda å åkte till kyrkan. där va det någon vuxenkör som sjöng.. :p
Elmer å Tom började skratta as mkt så jag börja också skratta. det va riktigt roligt att se elmer GRÅTA av skratt ! xD sen åkte jag å frida hem till mig. där åt vi mat & kollade på gamla klipp av HJÄLP . ÄÄÄÄLLLLLSSSSKKKKAAAA HHHJJJÄÄÄLLLLPPP! världens coolaste och roligaste program! sen stack frida å jag ska snart ta ett långt bad. tror jag ska tända lite ljus också å bara mysa . :) ha lite musik också. känner att jag behöver det..

goodbye !

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0