frågor! :D


FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: martinahelldal
En hemlighet du nu tänker berätta: jag vill ha cola 8D
Någonting du vill att alla ska veta:
att jag kommer bli president en vacker dag. FÖRSTA KVINNLIGA PRESIDENTEN FAKTISKT!
En vän du älskar: fridafalkenström <3
Någonting du vill ändra i världen: hmm.. finns mkt..
En dag du alltid kommer minnas: - dagen jag träffa min vackra frida <3
Någonting du ser fram emot: jul
En vän som vet mest om dig: frida . <3
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: vännerna


ÄRLIGHET
Har du rökt:
ja.. jag å frida kan va lite små busiga! men de e inget jag skulle börja med!
Har du sagt hora till en lärare: nej xD
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: aa jag å frida fan 8D
Tar du droger: a, frida
Har du svikit någon: typ.......
Har du tänkt tanken att mörda någon: hahahahahah!! aa :D



FRAMTID
Vill du ha barn:
aa
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: hoppas de.. ;s
Vill du gifta dig, och med vem: ska gifta mig med tilda denna veckan
Finns det någonting du vill göra innan döden: ni kanske kommer ihåg detta, skrev de före sommaren å jag tänker fan åka till stolkholm ställa mig mitt på ett torg å skrika att jag e bäst .
Är det någonting du absolut vill undvika: aa.

 

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar:
ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: vet inte.. de är la inte omöjligt..
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: hahaha asså.. ;p
Är du singel: nej.
Vill du vara tillsammans med någon: hahaha.. dum fråga.....


RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt: nej :p
Har du känt att någon förföljer dig: aa..
Har du blivit överfallen någongång: nej
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: aa
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja..
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: nej.. deras problem om dom gör de. 8D


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig:
med min frida.. JA .


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0