bra dag!

Först hade vi hk i skolan. vi gjorde pizza. jag å frida gillade inte våra. mår illa när jag tänker på dom. haha! xD men det var super kul att göra dom! ska fan bli pizzabagare! 8D visst skulle de passa mig ?! :)
Sen hade vi språk. vi hade patrik wärm som vikarie ! han va faktiskt bra. han fick oss att arbeta iaf ! längtar inte tills torsdag. :s haha ! :p
sen hade vi bild. jag målade en serie med mig frida john å felix.. :D den äger! Fridas handlar om att alla mobbar mig för att jag har tandställning, sen får alla tandställning för det är coolt ! O_O hahhahahah bäst!
sen stack vi till frida. då satt vi å snacka med david. det va mysigt! satt i davids rum. den killen dödar mig ofta! haha rolig som fan! :D han å frida pussa varandra på kinden, söta syskon . (a)
sen åkte jag , frida & fridas mamma till stan. frida hitta ingen jacka . :/ bättre lycka nästa gång ! sen åkte jag å frida hem till mig. då bakade vi bullar. :D det va kul faktiiiiskt!
nu snackar jag med massa folk på skype, vikke, kevin ost, kevin svensson & några andra . :s as läskigt men kuuul . xD

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0