är med MIN frida.

sitter här med min babe. vi längtar till skolan imorgon. fredagsval vafan! :D om vi får det vi valt har vi , matte 3-5 , lekar , engelska dikter , no kärlek och sånt. visst låter det kul?! det tycker iaf vi! jag vet att ni också tycker det. men iaf.. nu sitter vi å ringer folk på skype. det är trevligt faktiskt! jag sjunger fin också.
men på tal om ingenting.. imorgon fyller år imorgon! så efter skolan åker jag till min ÄLSKADE vackra syrra. sen efter det så åker jag till robin å sover där! mysigt. x)
"i remember when we kissed, i still feel it on my lips" .. har den låten på huvudet ! jaja . jag ska spela upp ful musik för frida nu. hahaha! hon har skaffat blogg också.
fridissssen.blogg.se , kolla snyggingen för fan!
Nej nu ska ni få ha en trevlig kväll .


pspspppspsps min mamam säger att jag har PMS alltid ?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!


Kommentarer
Postat av: Robin (A)

din babe? :o ._.

2009-10-08 @ 19:05:05
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0