Zara !

Namn: Zara Wikström
Född: 21/4-95
Familj: mamma pappa storebröder.
Husdjur: inget.
Favoritfärg: GRÖN!

En dag när jag skulle till fritids så bad Pernilla (en av lärarna) mig hjälpa en flicka städa. Jag tänkte la typ "Varför ska jag städa upp efter henne?" men det gjorde jag iaf. När vi städat klart kom vi fram till att hon hette Sara och jag Martina. Efter ett tag frågade jag om hon ville leka affär med mig. Jag stod i kassan å hon kom å köpte. Det slutade med att jag slog henne med en fisk i huvudet. Men missförstå inte! vi hade otroligt roligt! När vi då skulle börja 0an, så presenterade jag Sara för Frida & Frida. Vi fyra blev det som lärarna kallar ett tjejgäng. Vi va alltid i skolan. Kommer ihåg när vi gjorde smörknivar.. Ola (läraren) tvingade oss att slipa dom i 1000000 timmar. En gång var vi 4 tjejer i stan. Vi köpte bästishalsband kommer jag ihåg.. Jag har kvar mitt . Tro det eller ej, men det har jag faktiskt. :) i 5an kommer jag ihåg att Sara bytte namn till Zara.. Låten likadant men ändå! Sen i 6an började vi i en ny klass.. Världens bästa klass faktiskt! Man kan inte säga att vi är bästa vänner längre, men Zara är verkligen en person jag litar på ! :))

Zara ville att jag skulle blogga om henne.
Ni får säga till om ni vill att jag ska blogg om er.

Kommentarer
Postat av: Robin

ja blogga om mig :D

2009-11-03 @ 21:10:45
Postat av: martin

mej :D

2009-11-03 @ 22:52:03
Postat av: julia

mig om du vill! :D

2009-11-05 @ 16:36:40

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0