zara tvinga mig

VAR ÄRLIG:
Nämn någon som gjorde dig glad igår: john å kalle :D
Vad gjorde du kl 8 i morse: sa hej då till emil xD
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: dampa XD
Det sista du sa högt: jag är fan smartare än alla er tsm!! (till kevin sainab å john)
Vad har du druckit idag: druckit.. hmm.. DRICKA !
Vad var det senaste du åt: hmm.. detta var svårt... jag bantar ju typ.. :s jag gillar att vara tjock så jag bantar. *fattar inte*
Vad var det senaste du köpte: din mammas rosa kanintofflor!
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd, för röd är jul. jul är julafton. julafton är en dag. en dag är någonting.. :s
Vad är det för väder hos dig just nu: VAFAN?! TROR DU JAG VET DE?! XD
Godaste glass-smaken: vanilj :s:s
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa, jag är förälskad i allt å alla....
Drömmer du mycket: drömmer å drömmer.. jag drömmer la drömmar..
Mardrömmar: aa om john sainab å kevin :(((
Vilket ämne är roligast i skolan: RAST! jag har MVG i de . :D
Favoritlåt just nu: jag vet faktiskt inte.. jag gillar ju så mkt.. men asså.. shit.. jag är .. asså.. vad va frågan ?

Vad ser du om du tittar åt höger: vägg
Vad gör dig glad just nu: HMMMMMMMMM.. din mamma naken
Vad ska du göra härnäst: dricka upp min fucking cola -.-''
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: trött,pigg (gris)
Favoritgodis: tuggummi för de tuggar man
Klädsel just nu: sexiga mjukiskläder :s
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: nej , jag är för okunnig ..
Morgon- eller nattmänniska: eftermiddag.
Vilka är viktigast för dig: - ni <3

Bio eller promenad: jag e lat .. så.. bio..
Snarkar du: jag sover ju , hur fan ska jag veta ?! XD
Stjärntecken: vädur
Vad vill du jobba som: på donken (självklarhet)
Stökigt eller välstädat?: spela roll, ingen skillnad..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump?: jaa.. från sainabs huvud
Antal timmar sömn inatt: för liiiite
Sov du ensam?: aaa *emo*
Vem sov hos dig senast?: hos MIG ? frida :D
Vad ser du fram emot?: mölle, liseberg, frölundamatch! :D dagar med frida you know!
Vad vill du ha just nu?: hmm... dig 8D
Vem längtar du mest efter?: mig själv
Vilken buss åker du oftast?: buss? jag är en .. människa..
Vilken årstid är det nu?: vet inte.. november
Har du varit kär?: aa , tänk att jag har de!
Är du kär nu?: dedu! :U


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0