trött..

Först väckte mamma mig å vi sjöng för emil, jippie .
sen åkte jag å mamma till dokorn. Jag gjorde massa skit saker å min doktor var lite små rolig!
trivs nästan lika bra som förut! :))
sen hade jag utvekligssamtal. det gick super!! carro sa att jag var en guldelev.. 8'D det kändes sjukt bra!!
sen hade vi slöjd. vi slog sönder en spegel. jag skärde mig i fingret.. inte för att de gjorde ont eftersom jag alltid lyckas med sånt. kul va de iaf. :p
sen hade vi bild. målade en blomma. ;))
sen hade vi tyska . JAG ÄLSKAR LOVISA! världens bästa lärare.
sen stack jag emil å albin hem.. dom e där uppe å jag är här nere å e skit trött. ska snart leta upp min kissemisse.
ska även hitta något att blogga om sen! hejdå :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0