trött & ny duschad!

hahaha skön morgon idag.
vakna av att pappa åker å spelar innebandy.
går till datorn å tänker se på film.
*plingplong*
Tina: MAMMA DET PLINGA!
Mamma: Jag sitter på toa , öppna!
Tina: men jag har ruffsigt hår!
Mamma: Men det är ju bara viktor med tidningen!
Tina: MEN ÅÅÅH! jaha.. xD

hahahahaha fan va han kolla på mig, antar att han inte sätt mig utan smink på några år! ;)

men iaf .. nu sitter jag i soffan å min katt har visst kommit på den smarta idéen att ligga så nära mig som möjligt ! hahahaha! jag älskar honom!

här får ni några gamla bilder på honom <3




Kommentarer
Postat av: Robin (A)

jag saknar linus ;_;



vi måste träffas snart!

2009-11-21 @ 13:15:39
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0