svaren är från skolan & hemma.

DU

Heter?: martina


Ålder?: 14

När fyller du är nästa gång?: 21 mars :p




UTSEÉNDE


Hårfärg?: brun

Ögonfärg?: grön gul xD

Längd?: 162 8'DDD

Skostorlek?: 37-38



KILLAR


En kille som har samma humor som dig?: pappa


En kille som gör dig glad?: kevin :D


En kille du tycker har skön stil?: martin vafan! ;) vi äger på mattteeeeee

Din bästa killkompis?: dom vet vilka dom är

En kille du litar på?: martin , robin , kevin & oscar .


En kille som står dig nära?: oscar


SENASTE


Personen du strulade med?: hehe jadu :p

Personen du kramade?: hmm.. kevin

Personen du tänkte på?: frida ;) hon e bredvid mig..

Personen som sov i din säng?: jag

Personen du skrev med på msn?: ööh. vet inte

Personen du var med?: frida

Maten du åt?: skolans bajjs

Gången du spydde?: några år sen xDD


KOMPISAR


En kompis du saknar: vet inte :o

En kompis du älskar riktigt mycket: frida!

Din bästa kompis: frida!

En kompis du glidit ifrån: nella typ xD

En kompis du kommit nära: sainab


RANDOM


Stänger du av mobilen när du sover?: nej,

Biter du på naglarna?: nej

Var du full senast du hade sex?: ÖH , nej

Har du kysst en polis?: nej

Har du någonting att dölja?: nej

Kan du baka bröd?: med recept xD

Vet du hur man frostar av en frys?: nej? varför ska man göra de? :p



KÄRLEK


Har du en kille/tjej just nu?: nej

Gillar du någon?: ja.. Men tror inte han gillar mig ^^

Har du haft många förhållanden?: bryr mig inte

Vad har du på dig nu?: kläder


VEM


Vem är i rummet med dig?: krille sainab frida markus emil å några andra 7or

Vem fick du senast sms av?: robin

Vad stog de i det smset?: vet inte xD

Vem tänker du på nu?: dedu!

Pratade du senast i telefon med?: venne barbro tror jag

Vems hus var du senast i?: mitt..

Vem önskar du var med dig nu?: :$


Vem i din skola går dig mest på nerverna?: min lillebror , :)



VAR


Var går du i skolan?: skogstorp

Var är din telefon?: bredvid mig :))

Var är din mamma?: köket

Var sover du?: va??

Var handlar du mest?: i äffärer ;)

Var fick du tag i tröjan du har på dig nu?: bikbok

Vart åkte du senast bil?: hmm .. hem tror jag.

Var i ditt rum är du?: jag är inte i mitt rum. sitter i tv rummet å ser på skräck mä emil <3 xD



VAD


Vad åt du senast?: någon cp mat i skolan

Vad drack du senast?: hmm.. vet inte.. vatten kanske

Vad är det för färg på dina byxor?: blååååååå

Vad är den närmaste saken som är blå?: min tröja & mina byxor ;)

Vad gillar du mest med skolan?: kompisar :'DDDD

Vad har du på fötterna?: sockoor ;)

Vad är din favorit färg?: lila rosa vit typ .. :)

Vilken film såg du senast?: ser på "låt den rätte komma in" läskigt. vampyr film . ;)

Vad hör du just nu?: tv:n


HAR DU NÅGONSIN


Sovit i en annan säng?: a ^^

Hånglat på en bio?: nej faktiskt inte. :o :D

Hånglat i skogen?: aa. (a)

Tyckt att din kusin är het?: OSCAR ÄR CP HET ! <3<3<3<3<3

Kört över hastighetsgränsen?: ööh..

Målat om ditt rum?: tapeter

Dansat framför en spegel?: haha , jag dansade 24/7 när jag va liten

Dumpat någon?: ja.. ._.

Stulit pengar från en kompis?: nej :s

Hoppat in i en bil med folk du just träffat?: nejj ^^

Varit i slagsmål?: nej. :p

Smugit ur ditt hus?: ja :D

Haft känslor för någon som inte känt detsamma?: just nu tror jag..

Hånglat med en främling?: jag må vara dum , men inte SÅ dum .

Älskar eller saknar någon nu? JAAA


NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS


Någon som förstår dig?: frida

Någon som du saknar?: han !

Någon du längtar efter?: han & frida

Vem kramade dig senast?: kevin fortf.

Vem pussade dig senast?: min katt ;)

Vem ringde dig senast?: hmm.. vet inte orkar inte kolla


Vem ringde du senast?: någon människa .

Vem var hemma hos dig senast?: fridaaaaaaaaaa

Vem var du hemma hos senast?: jadu..........

Har du käkat något idag?: inte mkt .

Har du pratat med ngn idag?: aa

Har du gråtit idag?: nej xD

Har du skrattat idag?: HAHA aa, jag å frida ägde sönder på musiken!

Dagens outfit?: tröja , byxor SHIT

Dagens låt?: i gotta feeling

Dagens dusch?: kommer bli ikväll .

Dagens frisyr?: utsläppt å tråkigt. :s

Dagens smink?: mascaraaaaa

Dagens vill ha?: dig :D

Dagens drog?: venne. XD

Dagens finaste?: hmm .. frida sainab kevin martin . :D xD

Dagens måste?: pluggaaaaaaaaaa... :((

Dagens dricka?: vatten


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0