sitter vid pappas dator.

ja, det känns lite konstigt att sitta vid en pc dator.. men det är ganska skönt. :p hmm.. jag sitter just nu och laddar ner massa bra film . ska snart se en av dom.. men först ska jag klä på mig lite bättre kläder! haha kyrkan ikväll ju. ZARA OM DU SER DETTA, SMSAA ! XD ska fråga en sak .. :p

hmm.. gårkvällen var lyckad. vi såg på någon julfilm med musse kalle långben kaja mimmi max å maxs tjej mona. haha! glöm inte knatte fnatte å tjatte (stavning? xD) å farbror joakim! jag är såklart ett kallefan ! haha! helt klart roligast. jag är så mogen att jag håller på att ladda ner en barbiefilm. (jul såklart).. någon som sätt den?! haha ! om ni har det, är den bra?

ni ska bara veta hur skönt det är kunna skriva sjukt fort på ett tanjentbord igen. det känns mycket roligare att blogga då. men nu är min hannah montana film klar. HAHA!! hejdå ! :) <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0