sista innan jag ska sova.

OM MIG

Namn? - MartinaHelldal.

Smeknamn? - tina.

Födelseplats? - varberg! (aa)

Ögonfärg? - gröna å gula.. riktigt fula! HAHAH jag äger.

Hårfärg? - bruntbruntbrunt är håret på mitt huvud (8)

Längd? - 162 :'DD

Skostorlek? - 37-38

Höger - vänster? - höger

Stjärntecken? - vädur!

Är du singel nu? - heeeeeeeeeeeeeeeeeeeehe . de vill du allt veta va ? ;)

Föredrar du långa förhållanden istället korta? - ja? vem gör inte? :p

Är du redo att satsa på ett förhållande nu? - jadå..

Har du en kk? - nej, jag har 2. HAHA skoja .

Har du kört oskyddat någon gång? -  aa, har inte du ?

Har du playat någon nångång? - nej.

Har du dumpat någon och sen ångrat dig? - hmm.. a :o

Har du någon kille/tjej på g nu? - vad tror ni??

Haft sex på fyllan? - nejj.

Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja, jag kan säga de till kevin nu, KEVIN JAG ÄLSKAR DIG.

Sparat något från ett gammalt förhållande? - hmm.. a :D

Somnat gråtande pga kärlek? - haha, nä.. eller kanske.. vet inte. xD

Varit på en blind dejt? - nejj

Har din pojkvän/flickvän sårat dig nångång? - kanskeeeeeeee

Är dina föräldrar skilda? - nepp

Har du några syskon och isåfall vad? - 4 st, 2 bröder 2 systrar . jobbbbbbbbbiga.

Bråkar du ofta med dina föräldrar? - hmm.. haha mest på skoj mä pappa

Bor du i lägenhet? - nej.

Har du eget rum? - aa litet .

Har du enfärgade tapeter? - fondvägg. xD

Har du gjort i ordning ditt rum? - nej , men ska.

Har du en tv i ditt rum? - nej, pappa tog den i lördags :'(

Stor eller liten säng? - lagom

Är dina syskon jobbiga? - jaaaa!!!

Har du dator i ditt rum? - macen och en annan ja.

KOMPISAR

Har du nån bästa vän? - ja!

Vad leker ni när ni träffas? - leker! hahahahaha

Bästa minnet med en vän? - alla gånger på ridningen/liseberg med fridaf! å alla andra såklart. ;)

Vilken är din äldsta vän? - Jojo&LinneaW.

Kan du vara dig själv bland dina kompisar? -ja? xD

Har du bråkat med din bästa vän? - ja. :p

När hade ni olika meningar sist? - va?? jag fattar inte

Hur länge sen var det du träffade din bästis? - typ.. 6 å en halv timme sen :o :(((

Har du alltid kul med dina vänner? - jarå! :D

SENASTE PERSONEN

Du fick en puss av? - venne.. :s

Sov med dig i samma säng och när? - det va la................. jag kommer inte ihåg. XD

Du delade ett riktigt skratt med? - frida<3

Du gick på bio med? - hmm.. *mitt minne äger* hmm... jojo kanske ? :s

Du höll i handen? - din mamma :o haha frida

Du gick på stan med? - pappa

Delade en pizza med dig? - vetinte

Du ringde? -gills skype? såfall kevin

Skicka ett sms till dig? - eh... eva

Du kramade? - frida:D

Har du nånsin haft utegångsförbud? nej, jag är en snäll liten flicka (a) *HOST*

Brukar du tjuvkika in i andrar fönster? 24/7

Längtar du till sommaren? - JA!

Vill du ha barn? - när jag e stor kanske.. xD

Har du gjort något olagligt? - jarå.

Vill du så får du berätta vad? - hehe

Har du några tatueringar/piercingar? - pircings, öron, näsa, naveln.

Hatar du någon riktigt mycket just nu? - haha venne

Vem städar oftast ditt rum? - mamma ;)

Favoritplats på jorden? - här.

Längtar du dit? - e där nu?

Gillar du att sjunga? - ja, när ingen hör

Har du egen dator? - 2

Hur mår du idag? bra, snackar ju med kevin, <3

Gillar du din klass? - nej, älskar!

Har du mycket pengar just nu? - njae. xD

De värsta du vet? - falska personer och bråk.

Vad vill du jobba med sen? - vetinte

Kommer du ha ett förhållande när du går ut skolan? - haha hur ska jag veta ? jag är inte synsk om de e de du tror

Berätta om din första fylla? - inte varit full (aaaaaaaaa)

Berätta om den första kyssen? - gör de själv ? :s

Har du hånglat med fler än en person under 24timmar? - ja 34879

Säg något du är nöjd med i ditt utseende? - inget

Nämn något i andras utseende som attraherar dig? - ögon

Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha? - va?

Har du ljugit för att få någon i säng? - nej?

Har du strippat för någon? - nä? xD

Har du stoppat up bhån/byxorna någon gång? - HAHAHAHHAHAHA nej

Har du snattat? - nej , jag är inte sainab

Den du levt och upplevt mest saker med? - min familj ? (a)

Käraste ägodel? - kevin (a) hahahah ^^

Vad skulle göra dig mest glad just nu? - om klockan gick tbx å va typ.. 7 eller nått xD

Homo,hetero,bi? - jag e gay å tjej . fråga danne . ;)

Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? - ja. :p


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0