onödiiigt.

Min syster ska få sitt tredje barn nästa månad.. å då kom jag på att ifall jag får en dotter vill jag att hon ska heta Saga. För jag antar att det blir som en "saga" när man fått sitt barn + att det är ett otroligt namn!

iaf, imorgon fyller min gulliga lillebror år. hehehehehe!

nu har jag å mamma lagat mat. hahah! så sjukt kul va de .. :o vi prata om julen. <333333 hehe :))) ..
vad önskar alla ni er i julklapp ? :o själv tkr jag det är ganska svårt att komma på vad jag önskar mig.. men men ! :))

på lördag kommer de massa folk hit som ska fira emil. det blir la niiice.. :o

nu lyssnar jag på "VÅR JULSKINKA HAR RYMT" hahahaha!! :D
jag är på bra humör känner jag.. xD
JUSTE ! jag har utveklingssamtal imorgon *HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE*
dom kommer typ säga "du pratar för mkt med SAINAB" ;)) skoja bara med dig sainabälskling ! :))

nu ska jag dra tror jag.. har lite saker att göra. pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Robbii

saga :o vacker namn :)



i julklapp?

det är hemligt ^^

2009-11-11 @ 18:13:18
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0