Om allt å inget .

Jag har namnsdag idag. Va nog bara farmor som kom ihåg de utan att jag påminde om de.. gulligt av henne att ringa , äääälskar min älskade farmor . <3 på torsdag fyller emil år.. kul för honom! ..

idag i skolan hade vi musik, no, språk & matte.
Musik - jag å frida fick G för att vi spelade lite på gitarr. skumt. 8D
NO - vi pratade om .. virus, bacieller, vaccin, å massa saker!
Språk - hade lovisa & patrik , MUMMS! det tkr vi om . :)) jag jobbade med min sötis albiin.
Matte - jag å adam kunde inte hålla oss för skratt. alla va lite små flummiga.. xD
kul dag i skolan faktiskt :)) ..
Efter skolan cyklade jag Frida å Albin hem till mig. Vi bakade kladdkaka. Den va riktigt god.
jag fick sockar av mamma. yay! ._.' Sen blev jag irriterad så jag gick å badade. sjukt skönt!
nu "snackar" jag med albin å john på skype. jag orkar inte prata för dom spelar WOW.. xD
Nu dissade jag tyvärr dom! snackar mä min babe ! <3 SAINAB! :D
trevlig dag!!



Det är typ 45 dagar kvar till julafton! :D uuuunderbart , <3
where are you christmas?!
puss <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0