myspys å mumms .

fråga inte om rubriken.. :s
just nu snackar jag med kevin . jag å pappa va i stan innan.
han blev trött på mig för jag gick fram å tbx.. XD
men de va lite kul.. papii e mysig.
just nu sitter jag här i mina emo kläder å funderar på vad jag ska hitta på idag..
jaja.. ska försöka göra lika långa inlägg som sainab alltid gör, HAHAHAHA!! detta kommer aldrig gå.
Jag har för tråkigt liv..
igår i skolan så hade vi matteprov, so, kör, so! mysigt!
jag saknade sainab så mycket att jag målade henne som ett monster .. å så målade jag adam å sainab när dom höll om varandra. ERKÄNN SÖTTT ?!?!?!?!??!? äkta kärlek!!
juste, vem tror ni vinner idol ? tove, erik eller calle? jag tror typ.. erik eller tove.. haha! hejar ju på dom, blev sjukt glad när dom gick vidare!
kevin å frida brydde sig inte. :(:(
nu ska jag rensa lite för jag ska ta ut massa saker från rummet. nu kommer de bli tomt.

PUSS HEJ! :D

Kommentarer
Postat av: Robin

ser du? ^^ det va dom som jag gillade ;) och dom är kvar ;) haha :)



2009-11-28 @ 15:08:55

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0